Ahad, 25 September 2016

COME BACK

Assalamualaikum..

Hehehe. Lama menyepi cik fina oiii. busy sangat ka? hahah tade la ade je ni haa.

First of all. Aku nak cakap alhamdulillah sebab....

AKU DAH HABIS BELAJAR! kihkihkih.

Dua minggu lagi dah start intern. seriously rase debor nebes yang ammaaaat oke. hopefully everything going smoothly and well of course. hahah kemahinn.

So entry yang nie just aku nak cakap come back jela. pasnie boleh la acah acah rajin nk berbloging bagai. bajet tak busy sangat la. yelaa dh duduk rumah kan. bosan memalam boleh update cite menarik. ye idok? hahah

Aku hepy actually sebab dapat dekat dengan family. tadela mak ayah aku berdua je kat rumah. So boleh laa aku teman depa dikala kesunyian. Aicehhh.

Sebelum abis belaja aritu dah dok pikir sebenarnya. nanti dah dok rumah banyak bende aku nak buat. siap senarai la haa. tapi yang paling penting aku nak belajar bawak kereta balek. ade lesen simpan ja dalam purse buat kenangan haa. tak senunuh. nie dah nak intern. parent pesan nanti tade sape nk hanta pergi balek keje. sooooo! berdikari sendiri la cite dy finaa oii. hahaha padan muke! tapi takpe. aku berbesar hatiii nak belajar balek. it's ok.

Oke la. that all untuk entry kali nie, nanti akan datang ade cerita menarik aku nak share. soo tunggu.
Assalamualaikum.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan