Isnin, 11 Mei 2015

Fruit Child!



Assalamualaikum...

Semangat nk update blog membuak-buak hari nie. Cheq pon tak taw pasaipa. Bosan sangat gamak nye. Actually aku baru je habis first paper pagi tadi. Then next paper hari jumaat pulak. So plan nye hari nie nak berjimba la dulu konon nye then besok baru start study semula. Untung lerh 2 paper je short sem nie. hahah!!

sooo! mood aku hari nie nak story mory pasal my first fruit child sweet muweet bak gula. hehe!


taraa! Masha Nur Dayyinah. 

Masa first aku dapat taw akaq aq pregnant. haishh tak tgmbar hepy nye aku time tu. sebab ape?
Sebab sape tak suke baby kan. plus aku dah jeles tahap ape dah bile membe2. sedara mara sume dh ramai  anak buah. So keinginan aku melonjak nak jugak anak buah. hahah! boleh gitu. boleh aja!

Alhamdulillah ade rezeki akak aku slepas stahun menunggu nak dapt anak. dy hepy. ktorang brdouble la hepy nye. tahniah! hahah! sekarang pulak tgh menunggu hari untuk second baby aka adik dayyinah la. heheh! untuk adik entry akan dtg aku cite oke. hahah! sambung balek story kite. Alhamdulillah sangat sebab aq berkesempatan jaga baby baru lahir nie plus jaga ummi dy yg tgh brpantang tu aka my sister la. sebab time tu aku belum dpt offer sambung blaja lagi so mmg dgn hati tbuka seluas padang tok jaga dorang! bahagia tak terkata wei! seriouuusly! tapi tak lame mane pon dpt jage dorang. sebulan lebih gak la. pastu aq dpt offer blaja. sedih gile time tu sebab tk puas nk jage si kecik nie. Mencurah-curah air mata jatuh ke bumi. hahah! propaa!


 pic nie tak sure bape bulan dah. but i really fall in love dgn dayyinah nie. hahah!

 

macam anak cina. macam sinchan pon ade tauk! comeel tak! hahah!

Pejam celik pejam celik sekarang dah setahun lebih dah anak buah aku sorang nie. makin bijak. makin aktif. makin chhhhomeel prangai aiih. dah pandai panggil atok. nenek. acik. ashuuu. alaa buat aq makin tak sabar nk jumpe dy jumaat nie. abis paper mmg aq terrus shhot balek bp. tk tahan beta menanggung rindu. kahkah!
rase mcm nak cite banyak lagi pasal si montel nie tapi cukup la setakat nie. nanti bile aq free aq  hupdate lagi oke! cool!


Lastly. moksu nak dayyinah tahu. moksu tersangat la bahagia bile ade disamping dayyinah. nikmat yang tak mampu diungkap. Alhamdulillah syukur.
semoga dayyinah membesar menjadi hamba Allah yang disayangi semua. Taat pada Allah. Taat pada ummi abah. Berbakti untuk agama juge oke. Semoga menjadi MUJAHIDAH yang berjaya dunia akhirat. 
My pray is always for you my dear baby d!






Tiada ulasan:

Catat Ulasan